In ziua in care…


În ziua în care m-am iubit cu adevarat am înteles ca, în toate împrejurarile, ma aflam la locul potrivit, în momentul potrivit. Si atunci, am putut sa ma linistesc.
Astazi stiu ca aceasta se numeste … stima de sine.

În ziua în care m-am iubit cu adevarat am realizat ca nelinistea si suferinta mea emotionala nu erau nimic altceva decât semnalul ca merg împotriva convingerilor mele.
Astazi stiu ca aceasta se numeste … autenticitate.

În ziua în care m-am iubit cu adevarat am încetat sa doresc o viata diferita si am început sa înteleg ca tot ceea ce mi se întâmpla, contribuie la dezvoltarea mea personala.
Astazi stiu ca aceasta se numeste … maturitate.

În ziua în care m-am iubit cu adevarat am început sa realizez ca este o greseala sa fortez o situatie sau o persoana, cu singurul scop de a obtine ceea ce doresc stiind foarte bine ca nici acea persoana nici eu însumi nu suntem pregatiti si ca nu este momentul …
Astazi stiu ca aceasta se numeste … respect.

În ziua în care m-am iubit cu adevarat am început sa ma eliberez de tot ceea ce nu era benefic … Persoane, situatii, tot ceea ce îmi consuma energia. La început ratiunea mea numea asta egoism.
Astazi stiu ca aceasta se numeste … amor propriu.

În ziua în care m-am iubit cu adevarat am încetat sa-mi mai fie teama de timpul liber si am renuntat sa mai fac planuri mari, am abandonat mega-proiectele de viitor. Astazi fac ceea ce este corect, ceea ce îmi place, când îmi place si în ritmul meu.
Astazi stiu ca aceasta se numeste … simplitate.

În ziua în care m-am iubit cu adevarat am încetat sa mai caut sa am întotdeauna dreptate si mi-am dat seama de cât de multe ori m-am înselat.
Astazi am descoperit … modestia.

În ziua în care m-am iubit cu adevarat am încetat sa retraiesc trecutul si sa ma preocup de viitor. Astazi traiesc prezentul, acolo unde se petrece întreaga viata. Astazi traiesc clipa fiecarei zile.
Si aceasta se numeste … plenitudine.

În ziua în care m-am iubit cu adevarat am înteles ca ratiunea ma poate însela si dezamagi. Dar daca o pun în slujba inimii mele ea devine un aliat foarte pretios.

Si toate acestea înseamna … Sa stii sa traiesti cu adevarat.

Charlie Chaplin

4 thoughts on “In ziua in care…

Lasă un răspuns

