Carti 2010: Darea de seama


Bianca mi-a facut cadou o leapsa despre carti , asa ca m-am pus pe facut statistici. N- a fost greu deloc ca nu aveam multe carti citite(de fapt am citit mult mai multe anul asta, dar blogul e relativ recent si am ales sa vorbesc doar despre cele care apar pe blog)

Cate carti ai citit pana acum în 2010?

daca le consideram doar pe cele despre care am scris pe blog atunci 16, in realitate sunt mai multe

Cate carti de fictiune si cate de non-fictiune?

mai mult fictiune

Care e proporţia de scriitori barbati vs. femei?

egalitate🙂

Care e cartea preferata citita pana acum în 2010?

de fapt e o nuvela de Stefan Zweig- Jucatorul de sah

Care e cartea care ti-a placut cel mai putin pana acum în 2010?

Rasfrangeri intr-un ochi de aur-Carson Mc Cullers

Ai inceput vreo carte si n-ai putut sa o termini?

Da..o carte pe care mi-am dorit mult sa o citesc Omul zar-Luke Rhinehart, dar pur si simplu n-a fost sa fie, ma gandesc serios sa revin asupra ei

Care e cea mai veche carte citita?

O mie una de nopti🙂

Dar cea mai noua?

antologia de poezie de dragoste „ Iubirea e pe 14 februarie”

Cel mai lung şi cel mai scurt titlu?

Cel mai lung-harun si marea de povesti sau rasfrangeri intr-un ochi de aur🙂

Cel mai scurt- jurnal

Cea mai lunga şi cea mai scurta carte?

cea mai lungă –Orbirea –Elias Canetti

cea mai scurta –Mecanica inimii- Mathias Malzieu

Cate carti împrumutate si /sau de la bibliotecă?

Prefer sa citesc carti din biblioteca personala si sa cumpar cartile nu sa le imprumut; pe la biblioteca nu am ajuns anul asta

Cate carţi citite sunt traduceri?

13 traduceri

Care e cel mai citit autor anul acesta?

inca nu s-a detasat nici unul

Ai recitit vreo carte?

nu, dar am in vedere sa recitesc cateva, mai ales “Invitatia la vals “ a lui  Drumes

Care e personajul preferat din carțile citite până acum în 2010?

Jack –Mecanica inimii-Mathias Malzieu

Ce tari ai vizitat prin cartile citite?

Romania in Banestiul lui Sorin Stoica,   Franta cu Renee si Paloma,   am fost prin desert- Algeria,  m-am plimbat cu pachebotul de la New York la Buenos Aires alaturi de Zweig, prin SUA , Honduras ,si…am fost chiar si in tinutul povestilor cu Salman Rushdie😉

Ce carte nu ai fi citit daca nu ti-ar fi fost recomandata?

Castelul de nisip –Iris Murdoch, cu multumiri  pentru recomandare lui danboeriu

Ce scriitori descoperiti în 2010 ai vrea să citesti mai mult?

categoric Stefan Zweig, apoi Salman Rushdie, Sorin Stoica ,Iris Murdoch

E vreo carte a carei lectura iţi pare rău ca ai amânat-o?

da, Harun si marea de povesti – Salman Rushdie

Leapsa merge mai departe catre :  danboeriu,  aproapetaceri,  andres, si zully  :)

2 thoughts on “Carti 2010: Darea de seama

  1. Impresionantă lista lecturilor tale, Maya!
    „Darea mea de seamă” s-ar putea să te surprindă.
    Sper că nu vei fi (prea) dezamăgită. 🙂

Lasă un răspuns

